بازارهای پردیس کیش
نوشته شده توسط : تینا
بازار پردیس یک کیش

بازار بين المللي پرديس يك مابين خيابان فردوسي و بلوار رازي قرار گرفته است. فروشگاههای تجاری بازار پرديس يك کیش دارای انواع پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف و كفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها و ... می باشد.

بازار پردیس یک کیش دارای یک رستوران، چایخانه سنتى ، کافی‌شاپ و كافی‌نت بوده و سبب خرید راحت تر برای گردشگران تور کیش شده است. در این بازار همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و اهداء جوايز نفيس برگزار مي گردد.

 

 بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 کیش


بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو  در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش احداث شده و دارای 4 طبقه بوده است. به سبب موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخلی بازار بیشتر نمايندگيهاي معتبر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) و كليه مسافران تور كيش به سوی این بازار جذب شده اند.

این بازار دارای سه كافي شاپ ، يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ، فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای خرید مسافران تور کیش به وجود آورده است. از برتری های این بازار می توان به ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي با اهداء جوايز ارزنده اشاره کرد. 

 

 بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش


بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 کیش

 مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,بازارهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش,پاساژهای معروف کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: